Thursday, April 21, 2011

~Sujud Ku Pada-MU~






skali lg air mata ku jatuh...
ya ALLAH,, btapa lemah nyer hamba-MU ini...
slalu mratapi dugaan-MU ya ALLAH...

ampunkan hamba Mu ini ya ALLAH...
ssungguhnya aku byk brd0sa padaMU..

bantu la aku...
kuat kan smngat ku...

aku x mmpu ya ALLAH..
x mmpu berdiri sndirian...
ku prlukan teman...
ku perlukan-Mu ya ALLAH...

bantu la aku ya ALLAH...

ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM,,

jika bnar ini yg trbaik bg ku..
maka prmudah kan la  urusanku...
hnya pd mu ku brm0hon..
dan jika ianya sbaliknya...
brikan aku ptnjuk...

tnjukkan jln MU ya ALLAH...
tnjukkan aku jln keredhaan MU..

lapangkan dadaku..
kuatkan ingatan ku...
tnangkan fikiran ku...

aminn..ya rabbal al amin....

-pringatan utk diri sndiri-


p/s:berikan aku pluang...
pluang mmbahagiakan ibuku..kluargaku...

No comments: